Monday, May 27, 2013

This is the confession of a former homosexual



Κωνσταντίνου, ο οποίος πάντα συνήθιζε να κάθεται στις τελευταίες σειρές της εκκλησίας, σηκώθηκε - με εμφανή δισταγμό κατά την πρώτη - και περπάτησε μέχρι παλιά  Αναστάσης . Καθώς περπατούσε προς τον άμβωνα παρατήρησε ότι ο καθένας κοίταζε σε έναν πολύ παράξενο τρόπο. Θα μπορούσε να δει μια αόριστη απορία στα μάτια των εκκλησιάζονται, ενώ ο ίδιος απορούσε γιατί ο κυρ  -Αναστάσης  κάλεσε μόνο αυτόν να παρευρεθεί δίπλα του την ώρα της ανάγνωσης της επιστολής.
Κάτι όμως ασυνήθιστο τον παρακίνησε και έτσι, μετά από μια γρήγορη ματιά στην αγαπημένη του Κατερίνα παρακάλεσε τον κυρ  -Αναστάση  να πει δυό λόγια στη μνήμη του τρελο-Γιάννη. Παλιά  Αναστάσης  προορίζεται ότι η επιστολή πρέπει να διαβάσετε πρώτα,  τότε  ο Κωνσταντίνος θα είχε κληθεί να μιλήσει. Αλλά ο πατέρας  Βασίλης  παρενέβη, λέγοντας:
« Άσε το παιδί να μιλήσει πρώτος,  Αναστάσης ".
Με το κεφάλι του χαμηλώνει, ο Κωνσταντίνος πλησίασε το μικρόφωνο.
« Θεωρώ και εκλαμβάνω τον εαυτό μου ως το χειρότερο μίασμα που υπήρξε ποτέ στην ανθρωπότητα. Ξέρω ακόμη ότι με αντιμετωπίζετε όλοι ως μίασμα της κοινωνίας, λόγω της αμαρτωλής πρώην δραστηριότητάς μου. Έχετε απόλυτο δίκιο να το πράξουν. Αυτός είναι ο τρόπος μου αξίζει να με αντιμετωπίζετε γιατί με τη ζωή που έκανα όχι μόνο έβλαψε τον εαυτό μου, αλλά και τους πλησίον μου - που όλοι σημαίνει - αλλά και όλους αυτούς που έπιανα στα δίκτυα της ανομίας Έτσι, παίρνω. η ευκαιρία που mister  Αναστάσης  μου δίνει, να ζητήσει από τον καθένα σας προσωπικά να με συγχωρήσετε. δεν αξίζω ούτε καν τη συγνώμη σας, γιατί σας έχω ζημιωθεί περισσότερο από ό, τι θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί. Έβλαψα πόλη μας, την περιοχή μας, μας γειτονιά. Έβλαψα φίλους και γνωστούς μου, γονείς και συγγενείς, διότι με τον τρόπο ζωής μου, είχα φέρει το βούρκο της ακολασίας στην καθημερινότητά σας.
Αυτή η κατάβαση διαφάνεια που είχα πάρει τελείωσε μια για πάντα από τον τρελο-Γιάννη. Οι προσευχές του σαλού με έβγαλαν από την παγίδα όχι ενός δαιμονίου αλλά ολάκερης λεγεώνας που είχαν φωλιάσει μέσα μου.
Ήμουν ένας τραβεστί για σχεδόν δέκα χρόνια. Πίστευα τότε ότι η ευτυχία μπορεί να βρίσκεται στην εφήμερη απόλαυση που προκαλεί η σαρκική επαφή. I ντυμένοι προκλητικά? Θα χρησιμοποιηθεί για να είναι θυμωμένος με τους ανθρώπους. Είχα ν 'αντιμετωπίσω τη ζωή σαν να ήταν ένα δοχείο ηδονής, το οποίο θα έπρεπε να φροντίζω να γεμίζω, σε καθημερινή βάση. Βίωσα τον βούρκο της κολάσεως, περισσότερο από ένα ανθρώπινο μυαλό θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιείται για να αλλάζετε τακτικά τόπο κατοικίας μου, δεδομένου ότι η κοινωνία είχε πολύ σωστά με εκλάμβανε ως απόβλητο. Και αυτό στην ουσία ήμουν.   πίστευα ότι τσακωμοί, οι βρισιές και οι απογοητεύσεις ήταν η καλύτερη άμυνα στην παθιασμένη κατά κυριολεξία μανία μου να ακολουθήσω κάτι που διέφερε από το κοινωνικά σωστό - από τα ιδανικά και τις αξίες του Ευαγγελίου . Εκείνη την εποχή, είχα δει την ασθένεια μου ως ανθρώπινο δικαίωμα, και ήταν κάτω από την ψευδαίσθηση ότι ήταν πέρα ως πέρα φυσιολογικό πράγμα - ένα πράγμα που στις μέρες μας, ακόμα και ανώτατους ηγέτες τείνουν να διαφημίζουν ως δήθεν «ετερότητα».
Έτσι, δεν υπήρχε ένα ενιαίο αστυνομικό τμήμα στην Αθήνα που να μην με γνωρίζει. Δεν υπήρξε δικαστήριο που να μην ήμουν «πελάτης» - είτε ως κατηγορούμενος επειδή πρόσβαλα τα χρηστά ήθη είτε ως μάρτυρας για την υπεράσπιση ή για την ποινική δίωξη, σε διάφορες παρόμοιες υποθέσεις. Είχα την ψευδαίσθηση πως με την όλη ανήθικη δραστηριότητά μου υπηρετούσα μία σιωπηλή επανάσταση κοινωνικής αποδοχής της ομοφυλοφιλίας. Κυνηγημένος όπως ήμουν, έφτασα στην γειτονιά σας πάρα πολύ, και παρουσίασε τον εαυτό μου στην καλοσύνη, καημένη κυρία  Χρυσούλα , να της ζητήσει να αφήσει το διαμέρισμα ενός δωματίου της για μένα. Αυτό είναι όπου είδα τον τρελο-Γιάννη για πρώτη φορά? είχε φέρει πάνω από λίγο ψωμί στην σχεδόν άποροι ηλικιωμένη γυναίκα.
Αντίθετα από τους περισσότερους άλλους μισθωτές, δεν ήμουν ζήτησε πάρα πολλά πράγματα από παλιά  Χρυσούλα . Απλά ανέφερε ότι οι 30.000 δρχ. που ζητούσε ήταν το μόνο εισόδημα που θα έχουν, για να τα βγάλουν πέρα? κι έτσι μου ζήτησε να μην καθυστερήσει τις πληρωμές μου γιατί έπρεπε να πληρώσει για τους λογαριασμούς, η συντήρηση του κτιρίου, καθώς και να αγοράσουν άλλες βασικές ανάγκες της.
"Ω, αγαπητέ μου παιδί Κωνσταντίνου, ο Θεός πρέπει να έχετε στείλει! Το διαμέρισμα δεν έχει εκμισθωθεί για τρεις μήνες και τώρα ζω από τη βοήθεια που παίρνω από mister Αποστόλης  τον αρτοποιό και κύριος  Παντελής  ο μπακάλης εδώ, που μου στέλνουν ψωμί και διατάξεων με την παρούσα ανόητος εδώ ",  είπε, δείχνοντας τον τρελο-Γιάννη.
"Αλλά εγώ ποτέ δεν έστειλε κανένα ψωμί  Χρυσούλα , δεδομένου ότι δεν γνώριζε την κατάσταση σας "  Αποστόλης  αυθόρμητα παρατήρησε. 
"Ούτε έχω στείλει ποτέ διατάξεις»,  Παντελής  πρόσθεσε.
"Αλλά αυτό είναι ό, τι Crazy John μου είπε!"  παλιά  Χρυσούλα  απάντησε, εντελώς σε μια απώλεια ...
Μετά από αυτό το μικρό και «προσφιλής» παρέμβαση ο Κωνσταντίνος συνέχισε:
"Crazy John χρησιμοποιείται πάντα για να κρύψει τις καλές πράξεις του ... Μπορεί να έχετε έφερνε φαγητό, αγαπητέ μου  Χρυσούλα , αλλά για μένα, έφερε ο Θεός ".
Τα μάτια του Κωνσταντίνου έγινε ομιχλώδη και δάκρυα άρχισαν να πέφτουν. Ο καθένας γινόταν τώρα δακρυσμένος, μαζί με αυτόν. Πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε:
"Τρεις μέρες αργότερα, μετακόμισε στο διαμέρισμα. Crazy John είχε βοήθησε να μεταφέρει όλα τα πράγματά μου.  Και όταν ο μεταφορέας έπεσε εσκεμμένα ένα υπονοούμενο, λόγω της συμπεριφοράς μου και τον τρόπο που μίλησα, τον τρελο-Γιάννη τον εξέπληξε, επισημαίνοντας σ 'αυτόν ότι, ως ένα άτομο που έζησε συστηματικά adulterously και συμπεριφερόταν βάναυσα προς τη δική του δύο παιδιά, δεν είχε κανένα δικαίωμα να κάνουν τέτοιες παρατηρήσεις για μένα . Ο μεταφορέας σοκαρίστηκε από αυτούς που αποκαλύπτουν τα λόγια, και σταμάτησε αμέσως σαρκασμό του. Εγώ φυσικά ήταν υπό η εντύπωση ότι οι δυο τους γνωρίζονταν, αλλά αιφνιδιάστηκε όταν ο μεταφορέας στράφηκε προς τον τρελο-Γιάννη, όπως έφευγε, και είπε:
"Τι είσαι ούτως ή άλλως; Κάποιο είδος γοήτευσε ένα;"
"Ναι, Γιώργο, έχω« γοητευτεί »- από την αγάπη του Χριστού μας», απάντησε ο ανόητος.
Ζήτησε ακόμη από τον μεταφορέα να σταματήσει sorrowing Χριστό, γιατί, παρά τη γενική συμπεριφορά του, ο Χριστός είχε επουλωθεί η κόρη του Θεοδώρα από μια πολύ σοβαρή ασθένεια. Γιώργος τότε έφυγε με το κεφάλι του, μείωσε ..... Είναι ο κύριος που κάθεται εκεί με τη σύζυγό του, και μπορεί να επιβεβαιώσει το περιστατικό που μόλις περιέγραψα. Εντυπωσιάστηκα από αυτό το διάλογο, αλλά εκείνη την εποχή είχα απορριφθεί ως τα παραληρήματα ενός ανόητου.
Έτσι, το βράδυ της ίδιας ημέρας, θα ντυθεί με γυναικεία ρούχα όπως συνήθως έκανε, και πήγα σε ένα γνωστό στέκι των τραβεστί, στον κύριο αυτοκινητόδρομο. Μπορείτε να φανταστείτε την έκπληξή μου, όταν είδα τον τρελο-Γιάννη να με παρακολουθεί από την απέναντι γωνία του μπλοκ. Η σκέψη πέρασε από το μυαλό μου ότι έψαχνε ερωτική συντροφιά. Στη συνέχεια, όμως,  πώς  έκανε με βρει ; ...  Ο ανόητος πρέπει να με ακολούθησε (σκέφτηκα), και τώρα θα πάει και να πει τι είδε στο παλιό  Χρυσούλα ... Μα καλά, υποθέτω ότι θα πρέπει να ψάχνουν για διαμονή και πάλι ... Δεδομένου ότι όλες αυτές οι σκέψεις έτρεχαν από το μυαλό μου, ένας μελλοντικός "πελάτης" σταμάτησε μπροστά μου. Ακριβώς τότε, όπως το ελατήριο, ο ανόητος πετάχτηκε πάνω και άρχισε να φωνάζει από την απέναντι πλευρά του δρόμου:
" Πήρε το AIDS! Είναι άρρωστος και θα το μεταφέρω σε εσάς! Φύγε! Φύγε! "
Ήμουν αιφνιδιάστηκε από την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά ενός ανθρώπου τον οποίο ελάχιστα γνώριζαν. Φυσικά ο υποψήφιος πελάτης έφυγε. Τότε άρχισα να βρίζουν τον τρελο-Γιάννη ... έγινα υστερική ... Αυτό συνεχίστηκε για σχεδόν ένα μήνα. Μέχρι σήμερα, εγώ ποτέ δεν θα ξέρουν πώς κατάφερε να ανακαλύψει αυτά τα παράνομα στέκια.  Ένα βράδυ θα τον νικήσει στην πραγματικότητα, και μάλιστα αρκετά σοβαρά .
Αλλά ακριβώς φανταστείτε την έκπληξή μου, όταν κάθε βράδυ μετά πήρα το σπίτι, θα βρείτε ένα φάκελο που περιείχε  σχεδόν διπλάσια από τα χρήματα που θα χρησιμοποιηθούν για να κερδίσουν  από το βρώμικο δραστηριότητές μου, και θα γραφεί: « Μια ευλογία για τον υπηρέτη του Ο Θεός, ο Κωνσταντίνος ". Δεν ήξερα τι να κάνει όλα αυτά τα περίεργα πράγματα που έβλεπα. Το απόγευμα, θα ήθελα να πάω για μια βόλτα και κάθε φορά που έβλεπα τον τρελο-Γιάννη, θα ήθελα να θυμώσει. Αλλά θα έλεγα
" Αγαπητέ μου Κωνσταντίνο, να σταματήσει sorrowing τον Χριστό και την Μητέρα μας, που θρηνούν αδιάκοπα για σένα ».
Είχα ακόμη και το ενδεχόμενο αφήνοντας το διαμέρισμα, αλλά κάτι με κρατούσε εκεί. Οι άλλοι τραβεστί θα με ρωτήσετε:
"Γεια σου, θα μπορούσε να είναι κατά τύχη στην αγάπη με σας, η οποία είναι ο λόγος που συμπεριφέρεται τόσο περίεργα;"
"Όχι", θα ήθελα να απαντήσω, "ο ίδιος δεν έχει τέτοιες προθέσεις."
Για να πραγματοποιήσετε μια μακρά ιστορία σύντομη, αποφάσισα να προσκαλέσω τον τρελο-Γιάννη στο σπίτι μου, να βάλει ένα τέλος σε όλα αυτά τα πράγματα. Ήλπιζα ότι κάποιος του είχε βάλει επάνω σε αυτό επίτηδες, για να με τρελάνει. Crazy John ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μου καταφατικά, παρά το γεγονός ότι έχουν ταπεινωθεί από μένα τόσες πολλές φορές. Δεν ξέρω τι ήρθε από πάνω μου εκείνο το βράδυ, αλλά καθάρισα το σπίτι, μαγειρεμένα κάτι ελαφρύ, και κάθισε να κάνει κάποια ανάγνωση. Ήμουν ξεφυλλίζει ένα περιοδικό με ανάμικτες υλικό, και ένα άρθρο που τράβηξε την προσοχή μου, για ένα συγκεκριμένο  Γέροντα Πορφύριο  που υπηρέτησε σε παρεκκλήσιο νοσοκομείου στην κεντρική  Ομονοίας  πλατεία της Αθήνας.
Δεν είχα τελειώσει την ανάγνωση του άρθρου, όταν άκουσα τον τρελο-Γιάννη να χτυπήσει την πόρτα μου. Μόλις άνοιξα την πόρτα, είπε:
"Να ευλογημένη, Κωνσταντίνε μου, στην παρούσα αιών και στο ένα να έρθει".
Ήταν η πρώτη φορά που είχα ακούσει ποτέ μια τέτοια χαιρετισμό, αλλά ήταν επίσης η πρώτη φορά που είχα ακούσει ποτέ μια δαιμονική φωνή μιλώντας από μέσα μου:
"Έχετε έρθει στο σπίτι μου εδώ, καθώς, είσαι τρελός γέρος, να με διώξουν δεν είμαι ο μόνος εδώ -;! Έχω 365 άλλους φίλους δεν σκοπεύω να φύγω Θα ήθελα να είναι καλύτερο το ένα! να φύγει, αλλιώς θα σε σκοτώσω! " Crazy John συνέχεια έβγαλε ένα σταυρό από το παλτό του και αύξησε μπροστά μου και άρχισαν να λένε:
«Στο όνομα της Αγίας και  ομοουσίου  Τριάδος .... ", αλλά δεν άκουσα τίποτα μετά από αυτό, γιατί έχασα τις αισθήσεις μου ...
Όταν συνήλθα, είδα την παλιά στέκεται ανόητος εκεί, μου χαμογελάει. Ένιωσα πραγματικά ευτυχής που ήταν εκεί, αλλά δεν ξέρω το λόγο ένιωσα με αυτόν τον τρόπο.
«Σου έφερα ένα δώρο Κωνσταντίνε μου είναι το βιβλίο των Ψαλμών -. Ένα βιβλίο που γράφτηκε από τον βασιλιά και του Προφήτη, David."
"Τι συμβαίνει; Τι συνέβη;" Ρώτησα.
"Κωνσταντίνος μου, έχετε λάβει μια τεράστια ευλογία. Χριστός σε επέλεξε. Είναι σας προετοιμάζει για τις πολύ σημαντικές κατορθώματα. Ωστόσο, πρέπει να είστε έτοιμοι να θέσει ένα σοβαρό αγώνα, γιατί αυτό που έχεις μέσα σου δεν πρόκειται να φύγει πολύ εύκολα. "
Αν θα μπορούσε μόνο να δει τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον τρελο-Γιάννη του έλαμπε, θα είχατε καταλάβει γιατί ήμουν τόσο τρομοκρατημένη.  Είχα πάντα πίστευα ότι όλη αυτή η συζήτηση για τους δαίμονες ήταν καθαρή φαντασίαπίστευα ότι ήταν απλά μια εφεύρεση θεωρείται από ιερείς και θρησκείας, με σκοπό να τρομάξουν τους ανθρώπους και να εξαγάγετε εύκολα χρήματα από αυτά, έτσι ώστε να μπορούν να απολαύσουν τη δική τους ζωή, πλουτίσεις, κλπ. ..   Και όμως, εκεί που  ήταν,  μια ζωντανή μαρτυρία της ύπουλη δράση τους κατά των ανθρώπων. Crazy John έγινε αδελφός και φίλος από εκείνη την ημέρα.  Αυτός ίδια νύχτα, μάζεψα όλα τα ρούχα και τα παπούτσια των γυναικών και τα καλλυντικά που είχα, και τα πέταξε στα σκουπίδια . Την επόμενη μέρα, άλλαξα το τηλέφωνό μου. Με τη βοήθεια του εν λόγω ανόητος, έχω εξασφάλισε ακόμα μια δουλειά στο λογιστήριο μιας μεγάλης εταιρείας. Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας ήταν φίλος του τρελο-Γιάννη? πραγματικά μου προσέλαβε με ικανοποιητικό μισθό. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να πάω με τον τρελο-Γιάννη - σχεδόν σε καθημερινή βάση - σε μια εκκλησία ψηλά στον  Υμηττό  Mountain, όπου ο ιερέας θα διαβάσει τις ευχές του Αγίου Βασιλείου (εξορκισμούς) πάνω μου, ενώ ο τρελο-Γιάννης διάβαζε ψαλμούς. Δεν μπορώ να περιγράψω τι πέρασα. Αυτό που μπορώ  να  φωνάζει τώρα, χάρη σε αυτή την εμπειρία, είναι ότι η ομοφυλοφιλία (και την πορνεία εν γένει) είναι  όχι  μια «ετερότητα» ή μια ασθένεια? είναι ένα τρομερό δαίμονα, το οποίο εξοργίζει τον Παντοκράτορα. Αυτό που θέλω επίσης να σας πω, είναι ότι η αγία μας Εκκλησία έχει τα όπλα που είναι σε θέση να εξοντώσουν όλα εκείνα τα πράγματα που η σύγχρονη κοινωνία μας πιστεύει σήμερα (όπως συνήθιζα να πιστεύω) ότι είναι «ανοησίες».
Οι προσευχές ανόητος γειτονιά μας έσωσε. Η γνωριμία μου με τον άλλαξε όλη μου τη ζωή. Αυτό που βίωσα πάνω από αυτά τα τελευταία χρόνια στην ευλογημένη αυτή γειτονιά αποτελούν ένα αληθινό θαύμα του Τριαδικού και μόνο αληθινό Θεό. Έχω ξεφύγει από τα νύχια του μια αληθινή κόλαση, και είμαι τώρα ζουν σε έναν κόσμο που δεν είχε ζήσει ποτέ - ούτε καν στα πιο τρελά μου όνειρα.
Με τη συνεχή υποστήριξη αυτού του αγίου ανθρώπου - ο οποίος ήταν τίποτα, αλλά ένας ανόητος - κατάλαβα το λάθος μου? Κατάλαβα διάφορα πράγματα και καταστάσεις που αποτελούν τα θεμέλια της κοινωνίας μας? Έγινα εξοικειωμένοι με την αγάπη του Χριστού. Είχα ήδη λειτουργεί σαν κάποιος που είναι εθισμένος σε μια τοξική ουσία? Δεν θα μπορούσε να πει, εκτός από ένα ναρκομανή? Ζούσα σε έναν εφιάλτη, την οποία το υπέροχο άγιος του Θεού - Crazy John - να θέσει ένα τέλος σε. 
Αλλά δεν θέλω να σας κουράσω περισσότερο με την ιστορία μου. Μετά από όλα, είμαι καταγραφή μόνο ολόκληρη την ιστορία μου με λεπτομέρειες, όπως παλιά  Αναστάσης  μου ζήτησε να. Θα ήθελα επίσης συγγνώμη από όλους σας, και να τα αναρίθμητα θύματα που είχα παρασύρονται μέσα στα πλέγματα της ανομίας που ήμουν παγιδευμένος μέσα Ζητώ συγγνώμη για την αγαπημένη μου Κατερίνα, η οποία άνοιξε την αγκαλιά της στον πιο αμαρτωλό άτομο στο σύμπαν? ο οποίος έκλεισε τα αυτιά της σε όλα τα δυσμενή σχόλια και την δικαιολογημένη κριτική, και έχει δεχτεί πρόταση γάμου μου σε αυτήν. Έχει δεχθεί να ζήσει με ένα μηδενικό, με ένα απόβλητο, ένα βλάκας. Αυτό άγιος άνθρωπος, ο τρελο-Γιάννης, είχε επενδύσει σε αυτό το γάμο με τις προσευχές του και τα δάκρυα του.
Τα τελευταία λόγια του Κωνσταντίνου χάθηκαν σε λυγμούς του. Επίσης, να κλαίει μαζί του ήταν πατέρας  Βασίλι , ο οποίος είχε τρέξει μέχρι να τον αγκαλιάσω, όπως έκαναν όλοι οι άλλοι εκκλησιάζονται.
"Πατέρα  Βασίλης , σκέφτομαι να κινείται έξω από τη γειτονιά - όχι για μένα, αλλά για την Κατερίνα ",  μουρμούρισε ο Κωνσταντίνος παραπατώντας, με δυσκολία.
Πατέρας  Βασίλι  συνέχεια μίλησε, και είπε:
"Αγαπητοί αδελφοί, ο Κωνσταντίνος έχει εκφράσει απλώς την επιθυμία να φύγει γειτονιά μας Τι λέτε Θα πάμε να εγκαταλείψουν την ζωντανή μαρτυρία ενός θαύματος του αναχώρησε ο αδελφός μας, John -.; Κωνσταντίνος - αλλά και τη δική μας Κατερίνα, να φύγει"
«Όχι! Όχι!" όλοι φώναζαν .....

No comments:

Post a Comment